Thursday, January 7, 2016

Hasečić o zločincu Šekariću: Skupila sam Fatimine kosti koja je izgorjela u kući u jednu šerpicu



Na današnju odluku Apelacionog vijeća Suda BiH da u slučaju višegradskog zločinca Dragana Šekarića zatvorsku kaznu poveća na 17 godina, reagirala je Bakira Hasečić, predsjednica Udruženja „Žena-žrtva rata“.

Ona je u izjavi za Patriju podsjetila da je bila svjedok Tužilaštva BiH predmetu Dragan Šekarić.

– Bila sam svjedok u rekonstrukciji događaja na licu mjesta u mom Kosovom polju Općina Višegrad gdje sam se i rodila. Jako je teško kao žrtva vratiti se na mjesto zločina i ponovo u svojoj avliji vidjeti dželata, ali prednost je vidjeti ga sa lisicama na rukama.

Za preživjelu žrtvu, članove porodica ubijenih, svjedoke očevice najveća satisfakcija je dočekati pravdu, iako pravda za nas nikad nije do kraja zadovoljena.

Dok vam ovo govorim kroz moju glavu se vrti taj 3.juni 1992.godine. Vrte mi se u glavi sve slike, a posebno slika gdje sam sa još nekoliko mojih komšija prva otišla u zapaljenu kuću Ševketa Jamaka i u jednu šerpicu kopajući motikom dok je još sagorijevala kuća uspjela pronaći nešto ostataka kostiju Fatime Jamak.



Sjećam se, prvo sam našla donju vilicu sa dva zuba, lančič koji je imala oko vrata i nešto kostiju. Sjetih se dok je kuća gorjela i u njoj rahmetli Fatima došao je komšija Stanko Pecikoza kojeg su Srbi ubili i komšija Stanimir Pecikoza koji je živ i živi u Kosovom polju da pokušaju gasiti kuću Ševketa Jamaka.

Stanko tad govori “nije, nije zapaljena zvao sam u naselje Sase izvjesnog Crnog i rekao mi je Fatimu su Orlovi odveli u Višegradsku banju vratiće je“, prisjeća se Hasečić i nastavlja:

-Sve preživiš, vidiš. Vidiš ženu na sat vremena prije, razgovaraš sa njom, a nakon toga joj vadiš koščice. Šta reći nego svjedočiti, pričati istinu s ciljem da se ratni zločinci procesuiraju, ništa drugo.

Kolike se kazne daju u suštini sam zadovoljna, iako ponavljam žrtve, članovi porodica nikada ne mogu biti zadovoljne, jer u Krivičnom zakonu nema smrtne kazne. Ali i presude su poruke ne daj Bože da se ponovi u budućnosti i da će svi dobro razmisliti da li će neko nešto slično učiniti jer će ga stići kad tad pravda.

Reklame

0 comments:

Post a Comment