Monday, January 26, 2015

Rat u očima djeteta (5 dio) - 2 maj 1992

Ovo bi mogao postati ratni dnevnik. Već drugi put pišem u skloništu. Ovo je najgori dan u istoriji Sarajeva. Drma u svim djelovima grada pa čak i u našoj mahali. Maloprije su opet gađali Hum. PTT je u prekidu, TV jedva radi, samo još fali da nema struje i vode i TO JE TO. Borba za goli život. Mig je nadlijetao Sarajevo i data je zračna opasnost. Strava.

Ja sam maloprije išla kući da donesem odjeću. Znaš kako drma. Strava. Ja ne znam da li bi izdržala kao oni u Zagrebu po 5 dana u skloništu. Ova djeca su more. Da poludiš. Upravo se svađaju a ja imam osjećaj da mi hiljadu bušilica rovi po glavi. Gdje je sada moja ljubav. Glupo pitanje jer je i on vjerovatno u skloništu. Imali smo malu krizu u vezi. Ustvari ja sam imala krizu, ali hvala Bogu, brzo sam došla sebi i on mi je oprostio. Ludača! Čini mi se da se poslije svega ljubav uvećala za nekih 50%, znači 150%.

Raja su izbjegla. Svi. Čak i Vesna. Zvala me je iz Zemuna. Gdje li je Toni? Sada je 19:20. Ovdje smo od 17:00. Vrijeme mi je proprilično brzo prošlo. Sad će vijesti. Pisaću opet poslije.

Preuzeto sa bloga ratnasjecanja.blogger.ba.

Reklame

0 comments:

Post a Comment