Tuesday, March 10, 2015

Bore oko očiju (Dnevnik bosanskog vojnika) - 15 dio - Novo naoružanje



Sljedeci dan su cetnici usli u Faletici, prvi znak tome je bio nestanak struje i vode, nakon toga se poce dizati dim, prvo su zapalili dzamiju. Sta li su mislili cemu li su se nadali oni koji su unistavali vjerske objekte? Jedna izreka kaze “Boziji mlinovi su spori ali melju sitno”. Pokusao sam da spasim hranu iz zamrzivaca tako sto sam sve skuhao, ali se ispostavilo da je cijela ulica uradila isto, tako da je hrane bilo naredna tri dana u izobilju, veci dio se ipak pokvario.

Posto sam imao par slobodnih dana, pokusao sam nekako da produzim zivotni vijek mojim patikama, nasao sam neko lijepilo i konac i odradio ono sto se moglo u tom momentu. Sljedeci dan su nam donijeli pistolj da ga probamo, cudo domace proizvodnje, signalni raketni pistolj, metak je prepravljen, tako sto se u njega stavili komadice zeljeza. Prva meta su bila vrata od garaze, koja su vec bila izresetana od gelera, udaljenost od mete 6 metara. Prilikom ispaljenja pistolj mi umalo nije otkinuo ruku, punjenje je bilo prejako, fulio sam cijelu garazu. Sljedeci metak je bio jos vece iznenadenje, sadrzaj iz pistolja je pao na par metara od mene.

Zanimljivo je upustvo koje je islo uz taj pistolj a glasilo je “Ne pucati u jednog samo u grupu cetnika”. Saznajem da se u meduvremenu desila i cuvena Pofalicka bitka, nije mi to nista u tom momentu znacilo, kao sigurno ni njima da su pali Faletici. Tih dana sam iskoristio priliku da slusam vijesti. Istocna Bosna se polako gubila, sve je manje cak i vijesti stizalo iz tog dijela Bosne, samo bi se spomenulo neko od sela koje je spaljeno i u kome su cetnici napravili masakr.

Uzalud sam i dalje pokusavao da cujem bilo kakvu vijest o svojoj rodbini koja je bila razbacana po Bosni. Granatiranje je postalo dio nasih zivota, tog dana se na meti artiljerije nasla i kuca Direktora Osnovne skole, nisu prestali sa granatiranjem dok je nisu zapalili, losi daci su se svetili ucitelju. Gledao sam bespomocno dvogledom u zvjeri koje su se radovale dok su ispaljivale granate, na zalost u tom momentu samo smo ih mogli gledati, jer pistolj koji sam opisao ovdje bio je vrhunac nase oruzane moci…

Preneseno sa bloga Bore oko ociju , rahmetli Saudina Becirevica Pospanka, nekadasnjeg vojnika Armije BiH.


Reklame

0 comments:

Post a Comment