Sunday, May 17, 2015

Dačić: 'Imam pravo da iznesem svoj stav: Četnici su u Drugom svjetskom ratu zaklali mog ujaka, maminog brata'


Naravno da sam onako oštro reagovao na odluku suda. To jeste sramna odluka. Da se razumijemo, ne miješam se u rad institucija, ali imam pravo da iznesem svoj stav. I priznajem, odluka mi je vrlo teško pala i iz ličnih razloga. Četnici su u Drugom svjetskom ratu zaklali mog ujaka, maminog brata - kaže Ivica Dačić, potpredsjednik Vlade Srbije i lider SPS-a.

Prij tri dana, kad je saopštena odluka da je Viši sud u Beogradu rehabilitovao đenerala Dragoljuba Dražu Mihailovića, političari su iznijeli svoje viđenje o ovoj odluci, ali je Dačić bio najoštriji. Kako kaže, nije mogao drugačije da reaguje zbog ove porodične tragedije.

- Četnici i okupator su mojoj porodici i cijeloj Srbiji nanijeli mnogo zla. To su stvari koje se ne zaboravljaju. Zato smatram da je odluka o rehabilitaciji potpuno skandalozna - kaže Dačić.

Zbog ove porodične tragedije, ali i zla koje su četnički pokret, okupatori i oni koji su sarađivali sa njima nanijeli građanima Srbije je, kako kaže, skinuo Nedićevu sliku kad je ušao u kabinet Mirka Cvetkovića, bivšeg premijera.

- Čim sam ušao u kabinet Mirka Cvetkovića, skinuo sam Nedićevu sliku sa zida na kojem su bile zakačene slike bivših premijera. Nekome ko je sarađivao s Njemcima, učestvovao u gnusnim zločinima nije tu mjesto - priča Dačić.

(BOSNIA PRESS / agencije)

Reklame

0 comments:

Post a Comment