Sunday, February 1, 2015

Rat u očima djeteta (7 dio) - 27 juli 1992

RAT JE JOŠ UVIJEK.
Evo me opet. U ovom ratu mi nije ni dočega pa ni do pisanja dnevnika. Ipak sam se odlučila da te informišem o par dešavanja.

Prvo, imala sam big fight sa E. koji se dobro završio.

Bili su mi Saša i Jasko dva puta. Kako sam je poželila nevjerovatno. Pravo smo se ispričali. Ona je dobila telefon. Valjda ću i ja uskoro pa ćemo moći razgovarati pola sata na njega. Kod njih dvoje ne cvjetaju baš ruže ali su oni neuništivi.

BiH je otišla na Olimpijadu. Bio je to fantastičan pljesak kada su u defileu ušli na stadion.

Na radiju idu epizode Top liste nadralista. Fantastični su!

Često sanjam lude snove. Sanjala sam Mostar, Belmu, more..Voljela bih da mogu otići na more par dana. Moji hoće da bježe odavde na sve moguće načine. Ne znam kako bi preživjela rastanak sa E. Ne želim da idem! Valjda će mi Bog pomoći pa me neće odvesti i rastaviti sa E.

Reklame

0 comments:

Post a Comment