Tuesday, February 24, 2015

Rat u očima djeteta (9 dio) - 18 august 1992 drugi dio



Evo održala sam obećanja i pišem i danas. Dan je bio malo drugačiji od ostalih. Ustvari prvo da napišem šta je bilo sinoć. Mi ti, po onoj dojavi sišli dole kod komšije u podrumski stan. I sjedili i ništa. I taman da pođemo kući kad sastavi granata i to u kuću iznad zgrade (u krov). Geleri izrešetali sobu gdje su spavale Lejla i Nađa i neka njihova jaranica. Lejli su 2 gelera prošla kroz prepone u obje noge, otpao joj je palac i geler joj je prošao kroz oko. Sinoć nije vidjela na njega, ali odmah je operisana tako da ne znam sada. Toj nekoj curi je geler okrznuo nogu i ruku. Ali joj ništa nije bilo. Čak šta više, ona je i spavala, nije ni čula granatu i nije osjetila da je pogođena. Nakon toga je jedno 30 min u brišućem letu MIG nadlijetao Sarajevo. S obzirom da nije bilo struje pojma nemam o čemu je riječ. Danas su se avioni samo poigravali nad Sarajevom.

Jutros me je prvo iznenadila Maja. Došla na kafu. Zatim E. pa Fahro. Ja i Maja smo se fino ispričale. Bilo je zanimljivo. Napravila sam najbolju kafu u životu. Kada su oni otišli prepustila sam se E. Prvo sam ga šišala i majke mi je super ispalo samo malo neravno. Ali, jebi ga, nisam ni ja Fadil Toskić. Meni se sviđa. Onda smo točili vodu gore u naselju. Na kraju smo se sporečkali oko moje stare ljubavi koja se ni odkuda pojavila na televiziji, a ja sam se malo više veselila i ko kvočka mu ponavljala "evo to je on". Plus što su svo ovo vrijeme uopšte nisam spominjala čovjeka. I tako smo sad u krizi, a ja ni kriva ni dužna jer volim E.

I tako svijeća dogorijeva i ja još samo mogu napisati da jedino na svijetu volim E. i da jedva čekam sutra da ga vidim. Kako li ću izdržati ako me odvedu? Pričali smo i danas o tome i sada mi i ne bi bilo tako teško jer imam najdivnijeg momka na planeti za kojeg znam da će me čekati i voliti i ja obećavam i Bogu (Allahu) i narodu i svim ada ću živjeti za taj dan kada ću ga opet vidjeti. Zbog čega je ovaj glupi rat? Zar samo zbog toga da razdvaja zaljubljene, prijatelje i porodice. Mrzim četnike i one srpske guzice (a i muslimanske koje su im dale podršku).

NEMA VIŠE SVJEĆE.

Preneseno sa bloga ratnasjecanja.blogger.ba

Reklame

0 comments:

Post a Comment