Tuesday, April 7, 2015

Ko su bili Vikicevi specijalci? - 15 dio - Sandžaklije



Ako ste po naslovu pomislili da cu se i ja pridruziti kritikama i blacenju Sandzaklija onda ste pogrijesili.

Kao sto o svemu nastojim biti objektivan i iskren biti cu iskren i o utiscima koji su na mene ostavili kolege porijeklom iz Sandzaka.

Moj omiljeni borac, kolega, suborac i mentor u jedinici bio je Sandzaklija. Ovaj nije glumio u nikakvim spotovima, nije se oblacio kao "specijalac" nego je jednostavno bio dobar vojnik. Bio je fakultetski obrazovan i imao je cin rezervnog oficira bivse JNA (sa visokim kvalifikacijama).
Dobrodusan, jednostavan i dostojanstven ali kada dodje vrijeme borbe - najbolji od svih:
sabran, iskustan, brizan za druge, miran i hrabar sto su za mene bile odlike pravog borce. Nije nikad zelio neki visi cin i komandni polozaj jer mu se nije dalo petljati sa tom vrstom odgovornosti. Zapamtimo ovoga borca pod pseudonimom Z jer cu njega kasnije spominjati u brojnim akcijama.

Drugi su bili malo "agresivniji" u svom borackom profilu. Bili su malo "zaj....i" ali su takodje bili posteni, hrabri i uvijek spremni pomoci. Sjecam se ovog jednog borca - mi svi iscrpljeni teglimo k'o mazge po cetrdeset kila opreme po blatu, zimi, uzbrdo, gladni a on nas mrtav ozbiljan pita - momci, treba li vam pomoci da se ponese nesta. Ja ga gledam je li lud. Mi naravno odbijamo jer smo se toliko svi natovarili da bi bila sramota da se on jos vise natovara. Ali samo to pitanje - morao sa biti faca da ti takvo pitanje padne na pamet. Inace je bio jak kao bik i hrabar kao lav. Prezivio je rat i sad je uspjesan biznismen.

Preneseno sa bloga bivšeg Vikičevog specijalca

Reklame

0 comments:

Post a Comment