Monday, April 27, 2015

Ko su bili Vikicevi specijalci? - 17 dio - Pita za deblokadu Sarajeva



Umorni me je ponukao na ovoj post.

Dodjem kuci malo na pauzu kad tamo nasa "povampirena" komsinica dosla da vidi sta ima i da malo raskopa.

Ona je inace bila jedna od onih "borne again" muslimanki sto je bila spremna da se bori do zadnje kapi moje krvi za oslobodjenje - pogotovo kad se zna da joj je sin bio na duznosti u centru protivazdusne odbrane AR BiH (ozbiljno, ne salim se).
Mozes misliti tog patriotizma - sta nam je k'o mogao dok je njen sin branio nase nebo od nepostojecih srpskih aviona (valjda su se pravili da su i oni NATO).

Prica tako nama nasa povampirena kona kako je napravila pitu jer sutra pocinje deblokada Sarajeva pa da se ima sta pojesti za proslavu.

Ha!?

Najgore od svega sto su nasi stvarno (neuspjesno) pokusali vanjsku deblokadu dan kasnije.

Kako to moze biti da ja o tome nisam nista znao a da ja moja komsinica cak spremila burek. I kako su planeri deblokade ocekivali da ce deblokada uspjeti kad su besposlene mahaluse unaprijed znale za njihove planove.

Preneseno sa bloga  bivšeg vikičevog specijlca "ponor.blogger.ba"

Reklame

0 comments:

Post a Comment