Saturday, April 25, 2015

Ko su bili Vikicevi specijalci? - 16 dio - Naša obavještajna služba



Jedna od misterija rata u Bosni bila je nasa obavjestajna sluzba.
Imam osjecaj da su nam neki drugi zestoko pomagali u informacijama. Cak smatram da smo imali covjeka na Palama - pogotovo mi iz policije jer smo precesto i predobro znali u detalje gdje nam se i sta sprema.

Zasto smatram da nam je neko pomagao, pogotovo Armiji?
Zato sto u su armijskoj obavjesajnoj sluzbi radili neki tipovi koji su izgledali k'o da bi mi mog'o kucu odslepati ispred nosa a da ne primjete. A opet smo imali prilicno dobre informacije sta se i gdje dogadjalo.

Kako su onda ovi mogli znati ko je ukljucen u neke operacije tamo daleko u istocnoj Bosni, kako su mogli snimati razgovore najvisih rukovodioca kad nismo kontrolisali ni jedan vazniji
relej (koliko ja znam). Srbi su kontrolisali Majevicu, Trebevic, Vlasic ...

Kako smo onda znali koliko tenkova ide na Gorazde, koji korpusi, koje brigade itd.

Imam osjecaj da nam je neka velika sila prosljedjivala informacije vitalne za nase prezivljavanje - osim ako mi nismo imali tajni spijunski satelit "Mahalas I" u srpskim nebu nad srpskom zemlju.

U narednim blogovima cu opisati otkud mi ovo sad ovo oko obavjestajne pade na pamet.



Reklame

0 comments:

Post a Comment